V tomto dopravním uzlu docházelo k tvorbě kolon, kdy řidiči, kteří chtěli odbočit vpravo k třídě T. Bati, byli omezováni řidiči, kteří ve stejnou dobu chtěli odbočit vlevo směrem k Čepkovu. V návaznosti na frekvenci dopravy trvalo odbočení tímto směrem mnohem déle, než pravé odbočení a navíc vznikaly nebezpečné situace. Křižovatce, kterou dlouhodobě trápily dopravní zácpy, má zákaz odbočení odlehčit a zajistit plynulejší průjezd vozidel.
„K úpravě dopravního značení jsme přistoupili kvůli k trvalému nárůstu dopravy v bývalém továrním areálu. Tomuto kroku předcházelo vybudování nové okružní křižovatky Vodní x Bartošova, která by při průjezdu kolem autobusového nádraží měla kapacitně zajistit bezpečnější a plynulejší výjezd směrem na Jižní Svahy,“ vysvětlil náměstek primátora města Zlína pro oblast dopravy, Michal Čížek.
Omezení pro odbočení vlevo od továrního areálu bylo stanoveno v době nejexponovanější, tedy od 6 do 18 hodin.